علائم دیابت (2)
نوشته شده توسط : rshaole

علائم دیابت (2)علائم دیابت را می توان به دو دسته تقسیم می شوند: در مرحله اول، عملکرد اختلالات سوخت و ساز است که اکثر بیماران مبتلا به دیابت نوع 1. یکی دیگر از رده عملکرد عوارض حاد و مزمن مختلف است. علاوه بر این، دیابت به راحتی می توانید به نفروپاتی دیابتی منجر بدون درمان به موقع. به طوری که علائم خاص دیابت؟

3. بیشتر وجود دارد

با این حال، افراد مبتلا به دیابت به علت عدم مطلق یا نسبی انسولین یا پارچه غیر حساس به انسولین هستند، تنها مقدار کمی از پارچه گلوکز جذب قند خون بالا هستند، با این حال، شریانی و تفاوت وریدی در غلظت گلوکز در خون بسیار سلول های کوچک بافت در واقع در "گرسنه" است که باعث تحریک مرکز عرضه، و توسط گرسنگی، غذای بیشتر ایجاد می شود. علاوه بر این، مقدار زیادی از گلوکز گرفته شده از ادرار، تا بدن است که در واقع گرسنه، کمبود انرژی نیز پرخوری نامیده می شود.

4. از دست دادن وزن

عمدتا به دلیل عدم مطلق یا نسبی انسولین یا مقاومت به انسولین، بدن می تواند استفاده کامل از قند را ندارد و انرژی است که تقویت گسترش چربی و پروتئین، با توجه به مصرف بیش از حد تولید، نشان داد بالانس منفی نیتروژن، وزن به تدریج کاهش یافته است.

اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک می کنم. ما برای شما آرزو شفای عاجل!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: علائم دیابت,کاهش وزن ,
:: بازدید از این مطلب : 297
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: